Terug in Nederland

Lieve allemaal, het is echt niet te bevatten, maar ik ben weer terug in Nederland. In de nacht van 25 op 26 september zijn we in het vrijwilligershuis in Kampala overvallen door een criminele bende. Met ongeveer 8 mannen zijn ze ons huis binnengedrongen. Op een gewelddadige manier hebben ze laptops, mobiele telefoons, geld en andere waardevolle spullen meegenomen. Naar omstandigheden voel ik me heel goed, maar het lijkt ook allemaal nog niet echt door te dringen. God heeft ons leven bewaard. Hem komt de dank toe! In de nacht van de overval heeft Hij ons wonderlijk beschermd. Ook mijn telefoon is gestolen en daarom ben ik daarop niet bereikbaar. Ik wil iedereen heel hartelijk bedanken voor het meeleven. Toen ik zaterdag thuiskwam, lagen er al kaarten in de bus en er zijn bloemen bezorgd. Heel lief! En ook de mensen die via familie hun betrokkenheid hebben getoond. Voor nu vind ik het heel fijn om even in een vertrouwde omgeving te zijn waar ik tot rust kan komen. Hoe het verder gaat, weet ik nog niet. Binnenkort ben ik weer bereikbaar op mijn eigen telefoonnummer en weet dat ik jullie berichtjes lees en het meeleven echt waardeer, maar ik zal niet altijd gelijk antwoorden. Liefs, Willeke https://www.telegraaf.nl/nieuws/424167018/nederlandse-vrijwilligers-aangevallen-door-bende-in-oeganda

Reacties

Reacties

Maartje

Heel veel sterkte Willeke echt heel heftig allemaal

jaap vd meij

heftig voor jullie wil! verschrikkelijk om zoiets mee te maken. sterkte!

Emilia en Arenda

Lieve Willeke,

Wat een ongeloofelijk bericht die wij donderdag kregen.
Wij dachten:" Het lijkt een luguber verhaal uit een boek of film", maar dit is voor jou werkelijkheid geweest!
We zijn dankbaar dat je weer veilig thuis en in ons midden bent.
Hopen dat je deze traumatiche ervaring goed mag verwerken.
God heeft je echt bewaard!
Dit vers kwam ons in gedachten:
Als g' in nood gezeten,
geen uitkomst ziet.
Wil dan nooit vergeten,
God verlaat u niet.
Vreest dan geen nood,
's Heeren trouw is groot.
En op 't nachtelijk duister,
Volgt het morgenrood.

Wij wensen je heel veel sterkte en Gods zegen over je verdere levensweg!

Liefs,
Je tantes

Nicoline van duijn

Hoi meissie , wat heftig moet dat voor jou zijn geweest . Niet te bevatten ook dat je nu weer thuis bent .welkom thuis ! het had zo anders kunnen zijn God heeft je gespaard en bewaard. Wens je veel sterkte met de verwerking die ongetwijfeld gaat komen . Vraag naar de HEER en Zijne sterkte . Liefs van oom Henk en mij ♡♡

Rosy

Heel veel sterkte, wat heftig voor jullie.
Groetjes Rosy

Willeke van der Meij

Bedankt voor het meeleven! ?

Keetie

Hi Willeke,

wat een ongelofelijk naar bericht. Niet te bevatten dat je zoiets meemaakt!
Ik wil je heel veel sterkte wensen!!

Groetjes Keetie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood